pondělí 12. února 2018

Pokoj v novém? - Podruhé

Reko pokojíku pokročila. Zatím je vymalováno, na stěně je tapeta, na zkoušku pověšené světlo, které jsme měli nad jídelním stolem. Myslela jsem, že tam dám jiný lustr, ale tohle světlo také celkem jde. Ještě musím lehce zbrousit a natřít podlahovou lištu a vyměnit zásuvky za šedé, ty bílé se na tmavou tapetu opravdu nehodí.
Na okno jsem pověsila na zkoušku závěs, přisunula křesílko a noční stolek, abych viděla, jestli má cenu pokračovat. Tak snad jo, mně se to tak líbí! Tak ještě nějaké ty drobnosti, umýt okno, vyprat záclonu a závěs. Musím ještě vymyslet nějaký stolek, asi by se mi líbil s litinovým podnožím ze starého šicího stroje. A zarámovat obrázky. V Ikea jsem koupila rámečky. Obrázky jsou tip ťop do pasparty, tak ještě vymyslet, jak je tam upevnit,nejlépe pomocí nějaké lepící pásky, aby se neuvolňovaly. Snad něco objevím.
Tady je pro porovnání fádnost původního pokoje a barevnost a výraznost po vymalování. Barvy dovedou věci! Zatím dám zpět obě postele v přírodní barvě, co v pokoji byly. Uvidíme, jestli časem pořídím nějaké černé  nebo šedé, hodily by se více, ale třeba bude stačit nové povlečení a přehozy. Navíc, podlaha také zůstane přírodní. 

Žádné komentáře:

Okomentovat