středa 25. května 2016

Praha

To když se vydáme ze vsi do Prahy, tak nevíme co dřív!
Tentokrát jsme se vypravili na výstavu o Karlu IV. na Kampu.
Moc povedené, počasí skvělé, lidí ne tolik, jak jsme se obávali. 
Dokonce i přejít po Karlově mostě se dalo celkem bez potíží!
Nafotila jsem obrovské množství snímků, to mi není podobné.
Přijeli jsme z Pavláku na Újezd a nejdříve zkontrolovali, zda-li ještě jsou Miminka Davida Černého na Kampě.

Pak jsme přešli k výstavě, musím říct, že se mi způsob vystavení panelů, jejich provedení i umístění moc líbilo. Výstava je (vlastně byla, dnes by měla končit) opravdu povedená. Přidávám jen jeden snímek, ač jich mám snad 50 :-o

Celá Kampa i její okolí je prostě nádherná!

Přešli jsme Karlův most a Karlovkou jsme přišli na Staromák, tam už bylo lidí více, pak Melantriškou na Můstek, nešlo se nepodívat, jak vypadá ta krásná budova ČSOB Na Příkopě,
trošku cirkus, škoda, banka je v takových prostorech honosnější než hračkářství, ale toť jen můj názor. Tak ještě, jak nám došperkují Živno o pár bloků dál?
Cestou nahoru po Václaváku jsme narazili na další panelovou výstavu, vztahovala se k výstavbě doby Karla IV.
O prázdninách musíme vyrazit na další výstavu o Karlu IV. na  Pražském Hradě!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat