pondělí 18. května 2015

Chladná rána,

která zatím ještě nejsou výjimkou a slunné dny, tak to je klasický květen. A to nejen u nás. 
Jsem mile překvapená, jak dobře roste většina rostlin, které máme na zahradě. Kapku mě zlobí, že se mi do záhonů pustili hraboši. Kde byli, když jsem po bagrem uježděném terénu odskakovala od krumpáče? To se jim to rejdí, když mají zrytou zem! Jestli mi něco přesadí nebo některá rostlina díky nim zajde, budu muset začít s nimi bojovat. Obávám se, že boj to bude marný, ale já se nevzdám! ;-) 
Tento víkend jsme měli tu čest ubytovat část svatebčanů. Před odchodem do hradní kaple na obřad se u nás na zahradě shromažďovali svatebčané. Tolik lidí na naší zahradě ještě nikdy nebylo! První příchozí jsem si cvakla z okna v podkroví.
Počasí svatbě přálo! Všichni vypadali moc spokojeně. Doufáme, že jsme ženicha s nevěstou neviděli naposledy!
Nevěsta přislíbila, že až probere fotky ze svatby, pár nám jich pošle a pak je sem přidám.

Žádné komentáře:

Okomentovat