neděle 25. května 2014

Krásný květnový víkend

Víkend to je opravdu krásný, sice v pátek byla bouřka a pršelo, ale tady nijak významně. Je teplo, sluníčko svítí a hlavně, je tady nádherný klid. Větší deště a bouřky se táhly blíže k řece Sázavě. 
V sobotu dopoledne jsme jeli přes město Světlá nad Sázavou a viděli jsme velké množství, jak jinak než bahnité, vody v řece Sázavě, proto jsme si odpoledne udělali výlet na Stvořidla, kde se obvykle voda líně převaluje a pomalu proudí kolem nádherných balvanů.

Na řece jsme viděli i několik vodáků, nevím jestli hrdinných nebo nezodpovědných, někteří měli s sebou i děti.Toto nedovedu posoudit, vodu jsem nikdy nejela a ani mě to nijak neláká.
Hukot to byl ale obrovský, když si představím, jak jsme se v létě povalovali na těch obrovských balvanech skoro uprostřed řeky a ty teď ani nejsou vidět, je to tedy sakra změna!

Při procházce Stvořidly jsme se zastavili v místním kempu, dali jsme si pivo,já jako řidič nealko, právě začal hokej Česko vs. Finsko, když jsme prohrávali 0:2, odjeli jsme domů. Doma nás čekalo naložené maso na gril. Podědili jsme obrovský plynový gril, v sobotu dopoledne jsem ho vydrbala, asi dávno to nikdo neudělal a provedli jsme zkušební grilování. Byli jsme mile překvapeni, jak dobře a rychle bylo maso hotové! Naložila jsem vepřovou krkovici a na zkoušku celá kuřecí prsa bez kosti s kůží, byla úžasně šťavnatá a dobře propečená.
Michal opět řádí se sekačkou dole na louce. Když začal louku sekat, byl to zaplevelený, nálety zarostlý kus půdy, teď vypadá daleko lépe než travnaté plochy o které se snažíme tady u domu.


Žádné komentáře:

Okomentovat